piątek, 5 września 2014

Presentation av dig själv!





3.  Czyli krótko o sobie  :)





-  Hej!

*  Hejsan!!                                    

- Jak się masz?

* Hur mår du?

- Dobrze, dziękuję.

* Bra, tack.

- Jak masz na imię?

*  Vad heter du?

- Mam na imię Blommka.

* Jag heter Blommka.

- Jak to przeliterować?

* Hur stavas det??

* B   L  O  M  M  K  A


-Skąd pochodzisz?

* Var kommer du ifrån ?

- Pochodzę z Polski.

* Jag kommer från Polen.

- W jakim języku mówisz?

*  Vad talar du för språk?

- Mówię po polsku i trochę po angielsku.

* Jag talar polska och lite engelska.

- Gdzie mieszkasz?

* Var bor du?

- Mieszkam w Borås.

* Jag bor i Borås.

- Czy masz rodzeństwo?

* Har du syskon?

- Tak, mam rodzeństwo.

* Ja , jag har syskon.

- Jak dużo masz rodzeństwa?

* Hur många syskon har du?

- Mam 5 rodzeństwa.

* Jag har 5 syskon.

- Ile masz braci i sióstr?

*  Hur många bröder och systrar  har du?

- Mam 5 braci. Nie mam siostry.

* Jag har 5 bröder. Jag har inte syster.

- Ile masz lat?

* Hur gammal är du?

- Mam 18 lat.

* Jag är 18 år.

- Masz dzieci?

* Har du barn?

- Nie, nie mam dzieci.

* Nej, jag har inte barn.

- jesteś mężatką?

* Är du gift?

- Nie, jestem niezamężna.

* Nej, Jag är ogift.

- Na razie !!

* Hej då!!

Krótka notatka, jest coś nowego.
Jeszcze dzisiaj postaram się wrzucić coś więcej.

blommka91 :p















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz